norasplace

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Nora Makkinje - 27 oktober 2012 09:47

Dessirée Norlen - Snäll, söt, rolig, skum och konstig   

Elin Andersson - Känner inte riktigt, men söt och snygg!  

Sandra Eriksson - Söt, snygg, snäll, rolig, cool, bäst och underbar!  

Minea Jonsson - Snäll, rolig, söt, snygg och cool  

Amanda Oscarsson - Snäll, rolig, skum, bäst, cool, fin, unik och awesome!  

Wendy Swärd - Snäll, rolig och söt  

Ida Hermansson - Känner inte, men söt  

Eliot Bala - Rolig, awesome, snäll, skum och künstig  

Jennifer Swärd - Rolig och söt  

Linnea Strid - Känner inte så bra, men söt  

Nora Göthberg - Snäll, söt, snygg, rolig och awesome  

Elina Munkhammar - Snäll, söt och rolig  

Johanna Turesson - Snäll och söt   

Jenni Forslin -  Rolig, åsum, snäll, snygg och cool   

Lisa Lind - Känner inte

Nora Fredriksson - Rolig, söt och snäll!   

Johan Johansson - Snäll, rolig och åsum!   

Eleonora Zetterberg - Rolig, söt och snäll

Hanna Nyström - Rolig, snygg och snäll!


Av Nora Makkinje - 27 oktober 2012 09:40

Äntligen är det HÖSTLOV! Vad skönt! På måndag åker jag till småland och det betyder mindre inlägg och så   

Igår blev en dålig kväll, skulle ju sova med tjejerna men jag blev illamåande och åkte hem  

Men aja, sånt är livet!?   

Hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag heter Nora och jag är 12 år. Jag bor i gnesta, en liten ort en halvtimme från nyköping och en halvtimme från södertälje. Ca en timme från stockholm. Anyway, jag hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards