norasplace

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Vill vi veta lite om mig?

Av Nora Makkinje - 12 november 2012 19:16

Jag avskyr..

Vänner som har hemligheter som h*n säger till alla förutom dig

Folk som har 4000 kr som säger att det är lite medans jag inte har några pengar alls

När det inte är nån snö på julen

Dryga människor

12 åringar som är ihop med 14 åringar

PushUp, silikonbröst, allting som är fake!

Märkeskläder

Tisdagar

Obekväma kläder! Det ska va skönt..

Söndagskvällar, när man ligger i sängen och vet att man ska till skolan nästa morgon..


Det där var lite vad jag inte gillar..

Orkar inte skriva vad jag gillar, haha 

Jag har brunt, råttfärgat hår, jag är blek, jag är inte smal, inte tjock, jag har en lillasyrra () en mamma och pappa, en hund och en katt. Jag har 17 kusiner, tror jag, och min farmor bor i usa så henne har jag inte träffat på ca fem år..

Min släkt på mammas sida är småländsk-stockholmsk, min släkt på pappas sida är hollands-skottsk haha 

Min dröm är att bli kläddesigner och att ha en egen klädbotique i en storstad med en fin familj bestående av fem hundar, fem katter, en man och tre barn. Jag älskar att pyssla och jag är inte så mycket för sport, jag älskar att fota, det är typ det bästa jag vet, och att spela sims, hehe, och att baka! Jag är typ 160 cm lång, min skostorlek är 38, jag har två hål i ena örat, ett i andra. Jag är inte riktigt den typen som hänger med vänner efter skolan varje dag.

Jag är mest hemma. Jag älskar oboy! Och ost! Jag äter inte godis (längre) jag äter frukt istället.

Jag hoppas ni har fått en bild i huvet om hur jag är och ser ut! 


Jag är så tröööööött! Har nyss ätit hamburgare..

Jag vet inte vad det är med mig! Jag känner bara att jag sårar alla! 

Jag känner mig som världens taskigaste och om du är drabbad av min elakhet, förlåt! Vet verkligen inte vad det är med mig! Pappa och mamma har beställt tapeter, snart ska jag tapetsera och måla mitt rum! Yaay!

 

Där är jag ^^

 

Jag gillar att fota, fast jag är inte så duktig på det..

 


 
 
Ingen bild

ellie

16 november 2012 21:11

Haha avskyr också alla dom sakerna, 12 åringar som är ihop med 14 åringar var ju fett rolig xD ISAK LITTLE PONNY

 
Nora

Nora

17 november 2012 18:48

HAHA :D

http://norassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Nora

Nora

17 november 2012 18:49

:)

http://norasplace.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ANONYM!

20 november 2012 20:03

:( Vet att du skriver om mig! Jag vet det!! Det var inte särskilt snällt! Trodde jag kunde lite på dig! Men nu vet jag att du hatar mig och då så får du väll bli hatad tbx! Trodde inte du var så här jäkla dum! Och tillomed skriver om mig på din blogg! Lite Omoget! :(

Nora Makkinje

21 november 2012 07:20

Okej..förlåt, vem du nu är? :O
Nejmen förlåt, när jag skrev det här inlägget så siktade jag inte på nån!
Jag menade ingen särskild, jag ville inte göra nån ledsen! Förlåt

 
Ingen bild

ANONYM!

21 november 2012 17:23

JAG VET ATT DU SKRIVER OM MIG! OCH JAG TROR NOG ATT DU VET VEM JAG ÄR! ÄR DET NÅGOT FEL ATT VARA 2 ÅR YNGRE ENN SIN POJKVÄN/FLICKVÄN??!!? HALLÅ! DET ÄR SAMMA SAK SOM ATT NÅGONS MAMMA ÄR 32 OCH EN PAPPA ÄR TYP 35 INGEN BRYR SIG OM DET! VF DÅ BRYR SIG OM MAN BARA ÄR 2 ÅR YNGRE? MAN FÅR VÄLL ÄLSKA DEN MAN GILLAR ELLER??!"

Nora Makkinje

22 november 2012 06:35

Ta det lugnt..

 
Nora

Nora

22 november 2012 19:51

Och förresten så är det skillnad med att vara 34 och 36 i ett förhållande, då är båda riktigt mogna. Men en 12-åring och en 14-åring är inte lika mogna, 14-åringarna vill 'göra mer'

http://norassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Nora

Nora

22 november 2012 19:52

Och jag vet inte ens vem du är..

http://norasplace.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Makkinje - 24 november 2012 12:36

Hejsan! Ligger i soffan och kollar på reprisen av Xfactor, såg inte slutet igår! Har förbjudit min pappa att säga vem som åkte ut.. Vi håller på att ta ut möbler och så från mitt rum, så vi kan måla och tapetsera och grejja :D men aja, nu ska jag ät...

Av Nora Makkinje - 22 november 2012 19:42

Hejsan! Idag har jag varit med bästigaste Amanda! Ufff vad jag är trött Ska snart spela lite..imorrn måste jag vakna kl 6, så jag får nog gå och sova snart.. Men ja, nu har jag inget mer att skriva! Hejdå :D   ...

Hej

Av Nora Makkinje - 21 november 2012 07:29

Går till skolan nu, puss :*

Av Nora Makkinje - 20 november 2012 19:13

Jag ska börja med att säga hej till alla som läser detta Och nu ska jag skriva lite till mina kompisar  Och ni vet nog vilka ni är! FB-gruppen, haha Asså ni är typ de enda som känner mig, förutom min släkt, eller en del av den. Ni vet att jag...

Av Nora Makkinje - 10 november 2012 08:05

Förlåt för dålig uppdatering, jag har legat i sängen och jag har inte fått sätta på datan och jag kunde inte lösenordet utantill så det blir rätt så jobbigt.. I alla fall, idag ska jag på barnkalas! Jippie! Det är min lilla kusin som fyller år :) Ju...

Presentation


Hejsan! Jag heter Nora och jag är 12 år. Jag bor i gnesta, en liten ort en halvtimme från nyköping och en halvtimme från södertälje. Ca en timme från stockholm. Anyway, jag hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards