norasplace

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Idag

Av Nora Makkinje - 24 oktober 2012 18:44

Hejsan, idag har jag haft en jättebra dag!

Efter skolan mötte jag och min syrra mamma efter skolan nere på stan, sen gick vi in på stila och jag hittade en parfym, puma, som jag ska köpa imorrn, fast jag vet inte för jag har redan en parfym, Justin Biebers Someday, men det kan va kul att kunna byta, och jag vill inte ha justins till gympan, men det kommer jag kunna ha om jag köper puma! ^^

Men aja, får se      

Efter det gick vi och åt fika på tekannan, sen gick vi till färg/leksaks-butiken och tittade på tapeter.

OCH JAG HITTADE EN PERFEKT!  En som ser ut som en tegelvägg! Den är vit! Kan lägga ut en bild med mobilen   

Min lillasyster ska på halloween (stavning)-disco på fredag hos en kompis så hon hittade fejk-sår  

De är jätteäckliga   

Sen cyklade mamma och min syrra hem (jag hade inte med mig en cykel) och jag gick till biblioteket och väntade på pappa för jag ville inte hem, det var kallt, lite mörkt och det kändes som att det skulle börja regna   

Sen när vi kom hem satte jag mig vid teven, gick in i mitt rum och facebookade och sen åt vi, och nu sitter jag här  

Jag är så nöjd med hur mitt rum kommer bli!

Jag kommer ha den där tapeten på en vägg, resten ska vi måla gråa, sen ska jag ha new england-kuddar och en stooor tavla av justin bieber och en tavla med en bild av new york, det är så långt jag har kommit   

Men herregud vad långt inlägg det här blevv, måste nog sluta skriva nu, hejdå     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Makkinje - 24 november 2012 12:36

Hejsan! Ligger i soffan och kollar på reprisen av Xfactor, såg inte slutet igår! Har förbjudit min pappa att säga vem som åkte ut.. Vi håller på att ta ut möbler och så från mitt rum, så vi kan måla och tapetsera och grejja :D men aja, nu ska jag ät...

Av Nora Makkinje - 22 november 2012 19:42

Hejsan! Idag har jag varit med bästigaste Amanda! Ufff vad jag är trött Ska snart spela lite..imorrn måste jag vakna kl 6, så jag får nog gå och sova snart.. Men ja, nu har jag inget mer att skriva! Hejdå :D   ...

Hej

Av Nora Makkinje - 21 november 2012 07:29

Går till skolan nu, puss :*

Av Nora Makkinje - 20 november 2012 19:13

Jag ska börja med att säga hej till alla som läser detta Och nu ska jag skriva lite till mina kompisar  Och ni vet nog vilka ni är! FB-gruppen, haha Asså ni är typ de enda som känner mig, förutom min släkt, eller en del av den. Ni vet att jag...

Av Nora Makkinje - 12 november 2012 19:16

Jag avskyr.. Vänner som har hemligheter som h*n säger till alla förutom dig Folk som har 4000 kr som säger att det är lite medans jag inte har några pengar alls När det inte är nån snö på julen Dryga människor 12 åringar som är ihop med 14 ...

Presentation


Hejsan! Jag heter Nora och jag är 12 år. Jag bor i gnesta, en liten ort en halvtimme från nyköping och en halvtimme från södertälje. Ca en timme från stockholm. Anyway, jag hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards